Учет шин,аккумулятора в налоге на прибіль.
-
- Оракул
- Повідомлень: 231
- З нами з: 07 грудня 2011, 02:21
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Ой наверное перечиталась на вечер законов и рекомендаций но на вечер торможу, тож пришла на фирму где учет шин и акумуляторов не велся, сейчас пытаюсь вывести, по старым шинам темный лес директор решил "запить холодной водой", в этом месяцке купили 15 шин и 5 аккумуляторов, девочки подскажите как же точно их ставить в прибыли на ремонт а потом на амортизацию или на все таки всю суму списать на валовые расходы сразу в отчетном квартале или или когда закончится пробег запуталась окончательно
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1206
- З нами з: 11 травня 2011, 03:27
- Дякував (ла): 559 разів
- Подякували: 522 рази
Шины и акумуляторы учитываеться на 112сч, ну и соответственно частями на затраты.Медвежонок писав:Ой наверное перечиталась на вечер законов и рекомендаций но на вечер торможу, тож пришла на фирму где учет шин и акумуляторов не велся, сейчас пытаюсь вывести, по старым шинам темный лес директор решил "запить холодной водой", в этом месяцке купили 15 шин и 5 аккумуляторов, девочки подскажите как же точно их ставить в прибыли на ремонт а потом на амортизацию или на все таки всю суму списать на валовые расходы сразу в отчетном квартале или или когда закончится пробег запуталась окончательно
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 5788
- З нами з: 28 липня 2011, 00:58
- Дякував (ла): 3704 рази
- Подякували: 2325 разів
Інструкція
про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організаці
про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов'язань і господарських операцій підприємств і організаці
На субрахунку 207 "Запасні частини" ведеться облік придбаних чи виготовлених запасних частин, готових деталей, вузлів, агрегатів, які використовуються для проведення ремонтів, заміни зношених частин машин, обладнання, транспортних засобів, інструменту, а також автомобільних шин у запасі та обороті. На цьому ж субрахунку ведеться облік обмінного фонду повнокомплектних машин, устаткування, двигунів, вузлів, агрегатів, що створюються в ремонтних підрозділах підприємств, на ремонтних підприємствах.
За дебетом субрахунку відображаються залишок і надходження, за кредитом - витрачання, реалізація та інше вибуття запасних частин.
Автомобільні шини, що є на колесах та в запасі при автомобілі, які враховані в ціні автомобіля та включені в його інвентарну вартість, обліковуються у складі основних засобів.
Аналітичний облік запасних частин ведеться за місцями зберігання та однорідними групами (механічна група, електрична група тощо). Аналітичний облік машин, обладнання, двигунів, вузлів та агрегатів обмінного фонду ведеться за групами: придатні до експлуатації (нові та відновлені); що підлягають відновленню (на складі); що є в ремонті.
-
- Оракул
- Повідомлень: 231
- З нами з: 07 грудня 2011, 02:21
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
Как у бухучете я знаю, в налоговом учете как их правильно поставить на затраты?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7199
- З нами з: 22 червня 2011, 05:34
- Дякував (ла): 1215 разів
- Подякували: 1826 разів
как и в бух учёте - если не нарушены сроки эксплуатации и замены по тех документации, как только установили - сразу ставите в затратыМедвежонок писав:Как у бухучете я знаю, в налоговом учете как их правильно поставить на затраты?
-
- Оракул
- Повідомлень: 231
- З нами з: 07 грудня 2011, 02:21
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
насколько я поняла если поставили новую шину взамен той которая прошла свой нормативный пробег то сума новой списывается сразу, а если новая шина ставится взамен той которая свой нормативный пробег не прошла то сума новой учитывается ак ремонт и начисляется амортизация , правильно???Виктория 80 писав:как и в бух учёте - если не нарушены сроки эксплуатации и замены по тех документации, как только установили - сразу ставите в затратыМедвежонок писав:Как у бухучете я знаю, в налоговом учете как их правильно поставить на затраты?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7199
- З нами з: 22 червня 2011, 05:34
- Дякував (ла): 1215 разів
- Подякували: 1826 разів
даМедвежонок писав:насколько я поняла если поставили новую шину взамен той которая прошла свой нормативный пробег то сума новой списывается сразу, а если новая шина ставится взамен той которая свой нормативный пробег не прошла то сума новой учитывается ак ремонт и начисляется амортизация , правильно???Виктория 80 писав:как и в бух учёте - если не нарушены сроки эксплуатации и замены по тех документации, как только установили - сразу ставите в затратыМедвежонок писав:Как у бухучете я знаю, в налоговом учете как их правильно поставить на затраты?
-
- Акула НКУ
- Повідомлень: 7199
- З нами з: 22 червня 2011, 05:34
- Дякував (ла): 1215 разів
- Подякували: 1826 разів
ДЕРЖАВНА ПОДАТКОВА АДМІНІСТРАЦІЯ УКРАЇНИ
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
Питання:
II. Як у податковому обліку платника податку відображаються операції із заміни на дорожньо-транспортних засобах шин та акумуляторних батарей?
Відповідь:
Нормами Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Мінтрансу України від 30.03.98 р. N 102 (далі - Положення N 102), визначено порядок проведення технічного обслуговування та ремонту дорожніх транспортних засобів, що поширюється на юридичних і фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють експлуатацію, технічне обслуговування та ремонт дорожніх транспортних засобів (за винятком тролейбусів, мопедів і мотоциклів), незалежно від форми власності.
Згідно із Положенням N 102 технічне обслуговування - комплекс операцій чи операція з підтримки роботоздатності або справності виробу під час використання за призначенням, зберігання і транспортування. Примірні переліки операцій з технічного обслуговування автомобільного транспорту наведено у додатках А, Б, В до Положення N 102. Якщо цими переліками не передбачено будь-якої операції, то вона не належить до технічного обслуговування автомобіля й розглядається як поточний ремонт.
Згідно з нормами п. 3.19, 3.20 Положення N 102 операції із заміни на дорожньо-транспортних засобах шин та акумуляторних батарей не належать до реконструкції, модернізації, технічного переозброєння та інших видів поліпшення.
Норми експлуатаційного пробігу автомобільних шин та порядок їх коректування в залежності від умов експлуатації викладені у нормативному документі "Норми експлуатаційного пробігу автомобільних шин", затвердженому наказом Мінтрансу України від 08.12.97 N 420 (далі - Наказ N 420). Зазначені норми обов'язкові для використання автотранспортними підприємствами незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості
Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.05.2006 N 488 затверджено Експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі.
З урахуванням викладеного, операції із заміни акумуляторних батарей шин та шин відповідно до норм експлуатаційного пробігу належать до техобслуговування автомобільного транспорту, і витрати, пов'язані з їх придбанням, є витратами з утримання основних засобів, які згідно з нормами статті 138 Податкового кодексу України враховуються у складі:
загальновиробничих витрат, які відносяться на собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, якщо транспортні засоби належать до основних засобів загальновиробничого призначення (пп. 138.8.5 п. 138.8 ст. 138 ПКУ);
адміністративних витрат, якщо транспортні засоби належать до основних засобів загальногосподарського призначення (пп. 138.10.2 п. 138.10 ст. 138 ПКУ);
витрат на збут, якщо транспортні засоби, пов'язані зі збутом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.
Операції з заміни шин, пробіг яких не відповідає нормам експлуатаційного пробігу, не належать до техобслуговування, а відносяться до ремонту (поліпшень) основних засобів, і тому витрати на придбання таких шин враховуються відповідно до норм п. 146.11, 146.12 ст. 146 ПКУ, а саме:
первісна вартість основних засобів збільшується на суму витрат, пов'язаних із ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція), що приводить до зростання майбутніх економічних вигод, первісно очікуваних від використання об'єктів у сумі, що перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації, на початок звітного податкового року з віднесенням суми поліпшення на об'єкт основного засобу, щодо якого здійснюється ремонт та поліпшення (п. 146.11);
сума витрат, що пов'язана з ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів, у тому числі орендованих або отриманих у концесію чи створених (збудованих) концесіонером у розмірі, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року, відноситься до витрат того звітного податкового періоду, в якому такі ремонт та поліпшення були здійснені (п. 146.12).
===========
Обратите внимание, что речь не идет о стоимости "НЕДОПРОБЕГА" ранее поставленного на авто. Речь идет о том, что если меняем Ш и/или А:
- с недопробегом - то ПОЛНАЯ СТОИМОСТЬ НОВОГО - это ремонт;
- без недопробега - ПОЛНАЯ СТОИМОСТЬ НОВОГО - это техобслуживание
АВТОР : nachfin
ЄДИНА БАЗА ПОДАТКОВИХ ЗНАНЬ
Питання:
II. Як у податковому обліку платника податку відображаються операції із заміни на дорожньо-транспортних засобах шин та акумуляторних батарей?
Відповідь:
Нормами Положення про технічне обслуговування і ремонт дорожніх транспортних засобів автомобільного транспорту, затвердженого наказом Мінтрансу України від 30.03.98 р. N 102 (далі - Положення N 102), визначено порядок проведення технічного обслуговування та ремонту дорожніх транспортних засобів, що поширюється на юридичних і фізичних осіб - суб'єктів підприємницької діяльності, які здійснюють експлуатацію, технічне обслуговування та ремонт дорожніх транспортних засобів (за винятком тролейбусів, мопедів і мотоциклів), незалежно від форми власності.
Згідно із Положенням N 102 технічне обслуговування - комплекс операцій чи операція з підтримки роботоздатності або справності виробу під час використання за призначенням, зберігання і транспортування. Примірні переліки операцій з технічного обслуговування автомобільного транспорту наведено у додатках А, Б, В до Положення N 102. Якщо цими переліками не передбачено будь-якої операції, то вона не належить до технічного обслуговування автомобіля й розглядається як поточний ремонт.
Згідно з нормами п. 3.19, 3.20 Положення N 102 операції із заміни на дорожньо-транспортних засобах шин та акумуляторних батарей не належать до реконструкції, модернізації, технічного переозброєння та інших видів поліпшення.
Норми експлуатаційного пробігу автомобільних шин та порядок їх коректування в залежності від умов експлуатації викладені у нормативному документі "Норми експлуатаційного пробігу автомобільних шин", затвердженому наказом Мінтрансу України від 08.12.97 N 420 (далі - Наказ N 420). Зазначені норми обов'язкові для використання автотранспортними підприємствами незалежно від форм власності та відомчої підпорядкованості
Наказом Міністерства транспорту та зв'язку України від 20.05.2006 N 488 затверджено Експлуатаційні норми середнього ресурсу пневматичних шин колісних транспортних засобів і спеціальних машин, виконаних на колісних шасі.
З урахуванням викладеного, операції із заміни акумуляторних батарей шин та шин відповідно до норм експлуатаційного пробігу належать до техобслуговування автомобільного транспорту, і витрати, пов'язані з їх придбанням, є витратами з утримання основних засобів, які згідно з нормами статті 138 Податкового кодексу України враховуються у складі:
загальновиробничих витрат, які відносяться на собівартість виготовлених та реалізованих товарів, виконаних робіт, наданих послуг відповідно до положень (стандартів) бухгалтерського обліку, якщо транспортні засоби належать до основних засобів загальновиробничого призначення (пп. 138.8.5 п. 138.8 ст. 138 ПКУ);
адміністративних витрат, якщо транспортні засоби належать до основних засобів загальногосподарського призначення (пп. 138.10.2 п. 138.10 ст. 138 ПКУ);
витрат на збут, якщо транспортні засоби, пов'язані зі збутом товарів, виконанням робіт, наданням послуг.
Операції з заміни шин, пробіг яких не відповідає нормам експлуатаційного пробігу, не належать до техобслуговування, а відносяться до ремонту (поліпшень) основних засобів, і тому витрати на придбання таких шин враховуються відповідно до норм п. 146.11, 146.12 ст. 146 ПКУ, а саме:
первісна вартість основних засобів збільшується на суму витрат, пов'язаних із ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів (модернізація, модифікація, добудова, дообладнання, реконструкція), що приводить до зростання майбутніх економічних вигод, первісно очікуваних від використання об'єктів у сумі, що перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів, що підлягають амортизації, на початок звітного податкового року з віднесенням суми поліпшення на об'єкт основного засобу, щодо якого здійснюється ремонт та поліпшення (п. 146.11);
сума витрат, що пов'язана з ремонтом та поліпшенням об'єктів основних засобів, у тому числі орендованих або отриманих у концесію чи створених (збудованих) концесіонером у розмірі, що не перевищує 10 відсотків сукупної балансової вартості всіх груп основних засобів на початок звітного року, відноситься до витрат того звітного податкового періоду, в якому такі ремонт та поліпшення були здійснені (п. 146.12).
===========
Обратите внимание, что речь не идет о стоимости "НЕДОПРОБЕГА" ранее поставленного на авто. Речь идет о том, что если меняем Ш и/или А:
- с недопробегом - то ПОЛНАЯ СТОИМОСТЬ НОВОГО - это ремонт;
- без недопробега - ПОЛНАЯ СТОИМОСТЬ НОВОГО - это техобслуживание
АВТОР : nachfin
-
- Оракул
- Повідомлень: 231
- З нами з: 07 грудня 2011, 02:21
- Дякував (ла): 6 разів
- Подякували: 3 рази
-
- Светоч Мысли
- Повідомлень: 1570
- З нами з: 21 вересня 2011, 02:46
- Дякував (ла): 571 раз
- Подякували: 805 разів
Не забудьте про 10% для ремонтівМедвежонок писав:насколько я поняла если поставили новую шину взамен той которая прошла свой нормативный пробег то сума новой списывается сразу, а если новая шина ставится взамен той которая свой нормативный пробег не прошла то сума новой учитывается ак ремонт и начисляется амортизация , правильно???Виктория 80 писав:как и в бух учёте - если не нарушены сроки эксплуатации и замены по тех документации, как только установили - сразу ставите в затратыМедвежонок писав:Как у бухучете я знаю, в налоговом учете как их правильно поставить на затраты?